SKRIVET: 2009-06-16, kl 17:56:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

It was so good

Igår kväll såg jag filmen Constantine .... igen. Den var ju faktiskt rättt bra i förrgår när jag såg den för första gången, så varför inte se den igen? ;) Läggdags ganska tidigt faktikst, var så fruktansvärt trött!


Imorse ringde Emmy och väckte mig 10.40
- hej malin, jag kommer till dig nu.

Så kom hon och gick till Pude och tillbaka. Fy fan säger jag bara! Planer om att spendera midsommar med våra kära Ängelholmare Emmy o Sebbe. Var och hur får vi la se.


Sen kom Eddie hem från jobb och vi åkte till Nova Lund. Värst vad jag fyndade idag, jag som är så kräsen!
 Hittade en jävlans massa! =P



Kavaj och T-shirt!

  

Väska från Have2Have.com
Tightsen lovar jag att de inte ser ut så på! Ser ut som crap på bilden. =P

 

Skit fet T-shirt och armbandet är i läder med silver länkar.

Var på IKEA med familjen igår. Blev  middag och en massa inköp där! =D Hittade en skitful gardin som hette Sofia. Givetvis sålde de ut denna fula gardin för endast 49 kr metern.... var ju tvungen att fota eftersom Fia var med. =P



Lite suddig, men tog den i farten påvägen ner från rulltrappan =P


Imorgon blir det nog utgång med Linda, Suvi och Elin. Etage ser det ut som. På torsdag ska jag och Elin pierca oss, längtar =D Man utsätter sig för så smärta så man får en adrenalin kick av de! Haha vilken sadist. Ska förmodlingen träna med Freddie och Micke på torsdag också!



Thats it for now!



Puss och Kärlek!


Anonym

öööövercool tröja merl,



PUBLICERAT: 2009-06-16, 18:34:01 | URL: http://whaahgwan.blogg.se/
Anonym

Du va ju mig ett riktigt popsnöre :D


Anonym

Vart har du köpt kavajen molla =D öööver snygga grejer



PUBLICERAT: 2009-06-18, 00:13:10 | URL: http://tosabiiten.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: