SKRIVET: 2009-06-14, kl 16:26:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

I want to go back!

hmmm, lite halv vissen dag. Känner mig allmänt deppig och svintråkig. Festade lite med Suvi igår.... Vi kan ju alltid ha så roligt med varandra! =) Blev lite stressigt eftersom jag jobbade först men med taxi så blir allting bra!



Känner mig sjukt sliten, jobbade från klockan 11 igår till 22. Sedan fest med cider och tequila.... De gör inte så gott för kroppen som de känns för stunden. Hinka i sig vatten nästa dag helt enkelt. Märker att jag blir så sjukt sugen på lök när jag är bakis. Kan inte komma ihåg hur många gånger jag kokat ihop en löksoppa bara för jag var tvungen att känna doften av de! Helt sinnes, men folk blir ju sugna på så konstiga saker när de är bakis.



Skulle igentligen spela lite tennis med Freddie idag meeeeeeen så börja det regna. När fan ska Sverige få en seriös sommar? Ska ta det imorgon istället kanske. På tisdag ska jag gå och simma med Linda =) Undra hur mycke simmande det kommer bli.... vet ju att jag kommer flyta runt som en badboll =P Ska med Freddie och träna lite på brottningen också. skoj skoj, detta ska bli en riktig workout vecka eftersom jag är ledig hela veckan!
 - "fettnajs"




Nästa vecka ska jag och Pelle-plutt gå och pierca oss (igen) Pelle-plutt ska göra likadant som mig i naveln (en uppe o en nere) och så ska jag göra en till i örat, vet inte säkert var i örat bara =P Sjukt sugen på denna, fast inte med stav utan bara rakt igenom








http://www.whaahgwan.blogg.se/ - Freddies blogg, gotta read!




Snart ska jag till Göteborg och jobba på metaltown med Olivia och Fia, blir tredje året för mig och Oliviott. Sjukt skoj är det och man får en trevlig slant för det också. Säkerligen skrivit de innan, men iallafall! Iår kommer Marilyn Manson, tänkte passa på och fråga honom om han vill gifta sig med mig när han ändå är i Sverige =) Så håll tummarna för mig.





Lägenhets letandet fortsätter, Pelle-plutt letar på blocket och vi har ännu inte fått något besked om 3an på gamla väster. Det återstår att se! =D



Tror det är dags för lite "the city" och tårta från Olivers kalas igår. Om jag får ork och energi så kanske man borde passa på att städa garderoben! Men det återstår också att se! =P




Puss och kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: