SKRIVET: 2009-06-11, kl 18:43:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

I want to find u again

Svar på kommentar: Halsbandet köpte jag på H&M faktiskt, endast 129 :- Haha! =D Skit fett är det!

Var på skolavslutning idag, fick betygen... När är jag någonsin nöjd? Ialla fall, var tvungna att lyssna på en kråka som inte kunde sjunga. Hemskt var det, riktig terror.



Haha var tvungen att fotta henne! K-a-t-a-s-t-r-o-f!


Efter det blev det en fika med Olivia, Suvi, Fia, Elin, Johan och Sanna. En liten runda inom några butiker givetvis, hittade en klocka till mig som inhandlades! Mycket nice från Jetset.



Jag vet bilderna är fruktansvärt suddiga men min kamera funkar inte och mobil kameran suger eftersom jag har en lånetelefon =/ Så de får vara suddigt sålänge helt enkelt.


Köpte även  Star Wars lego till lillebrossan! =D Snäll syrra jag är, helt sinnes ju! Hahah.
Verkar som jag och Elin ska kolla lite lägenheter, sweet, Kan verkligen tänka mig att dela med henne, Får man problem så är hon inte sen att ringa och skälla ut den ansvariga! Haha, u go girlfriend.


Hmm, jo jag och syrran var lite impulsiva idag. Blev en sväng inom piercing studion så fick man sig ännu ett hål i örat, denna gången i conchen, dvs mitt i örat.



Extremt jävla ont gjorde det får jag erkänna, ingen av piercingarna i naveln var ens i närheten av den smärtan. Värker fortfarande som fan! Haha, kanske bara jag som är lite mesig =P Men aj ialla fall! 5 min därefter befann vi oss på House of Pain där syrran förevigade texten "tvilling" på sin handled. Blev ju fint men om man ber om min åsikt så hade jag inte skrivit tvilling. Men men, det är ju hennes kropp och sålänge hon tycker om de så är jag glad! 



Idag ska jag nog bara mysa och ta de lugnt, igentligen var det student planerat men jag orkar bara inte. Får bli lite festande nästa vecka istället. Film och popcorn står på menyn tonight! That's it. Måste ju vara pigg och vaken så man kan fira lillebror tidigt imorgon bitti, han fyller ju trots allt bara 5 en gång ;D (min favorit siffra!)



Nope, time to go socializah! =D



Puss och Kärlek!


Anonym

Hahaha. Jag är bäst och tuff jag vet, en riktig hårding. Kan tänka mig att bo med dig också sweety



PUBLICERAT: 2009-06-11, 21:09:55 | URL: http://tosabiiten.blogg.se/
Anonym

tack så mycket.. riktigt coolt var halsbandet!


Anonym

kan du inte vissa fias tvilling tatuering :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: