SKRIVET: 2009-06-12, kl 12:07:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

I love u and thats all I really know

Bara jag som legat och lyssnat på regnet inatt? Älskar höra hur de slår mot fönstert... så sjukt mysigt. Kan ligga vaken hur länge som helst och bara lyssna på de.

Var uppe och sjöng för lillebror idag, redan klockan halv 8! Då var han redan vaken och hörde oss i köket utanför hans rum. En liten röst från rummet kallar:

- mamma, kommer ni snart? Jag kan inte vänta längre!

Hahah han var så sjukt ivrig =P Fick en massa Star Wars lego från hela familjen, plus kläder från mig såklart men också en Star Wars väska! =D Jätte glad blev han och så låtsades han att han blev glad för kläderna, jag mena vilken unge på 5 bast blir glad för kläder? Han bara: åh tack, precis vad jag önskade mig en så fin skjorta!
Haha yeah right?`


Svar på kommentar!: Fia ville tyvärr inte visa sin tattuering, ingen aning varför. Hon är tråkig bara helt enkelt! De vore roligt om ni skrev era namn på era kommentarer så man vet vem det är som undrar! =) Men men, har ju ett hum i vilket fall som =P




Westlife:
After all that we've been through, I will make it up to you, I promise to! Hold me now, it's hard for me to say Im sorry




Tror det är denna julen som vi ska till Irland på bröllop. Min kusin Keith ska gifta sig, han är över cool =P Ska bli riktigt skoj. Hade as kul sist vi var på Irland och gick på bröllop. Då var det Elaine och Anto som gifte sig. Nu har de nyligen fått  tvillingar: Sam & Jack och sedan innan hade de en liten flicka, Ava. - Lite Ireland update!



Nope, frukost time sedan jobb vid klockan 15.30. Riktigt trevligt att ens behöva gå utanför dörren i detta vädert!




Puss och kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: