SKRIVET: 2009-06-18, kl 22:34:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

I dont care!

Träffade upp Pelle-plutt vid 3 tiden i stan. Gick till triangeln och fick allt vad vi skulle gjort. Köpte ny piercing till naveln. Elin fick piercat nedre delen av naveln och jag örat... igen... Känns som vi e stammisar. Elins 7e eller 8e piercing där och min 4e. Tjejen som piercar, Maddi, är över skön! Skit cool och riktigt nice att snacka med. Riktig plåga med nål men hellre hon än någon annan, gillar henne bäst av alla 2 pers som piercat mig ;D hahahah!



I studion, sjukt nervös!



Elin och Maddi in action!

 

Blir man inte helt kräkfärdig? =P


(mitt hår ser helt gult ut!)
Haha, ska man skratta eller gråta. Jag är en riktig mes vad gäller nålar. Haha svimmade första gången jag piercade naveln. Min stackars pojkvän fick springa efter mig och kasta sig ner på knä för att försöka fånga mig! Detta var dock typ 3 år sedan, jag har nog växt till mig lite ;) hahaha.

 

Jag in action och med resultat! U like?

Blev en del shopping också och en liten fika. Påvägen hem plockade jag upp råttan Enzo, fick en del tungkyssar och så! Gotte! Blir kanske en runda med Enz ikväll annars bara ta det lugnt tror jag.

 Fikan på EH, svin kallt. Sedan provar Pelle-plutt på lite olika diadem.



Köpte aldrig dem, men skit feta!!! 350:-!!

   

Min shopping resulterade i: T- shirt från Att. 3 par örhänge från Ur & Penn och en piercing från India.



Jag och Enzo med kärlekens blick till varandra!



 Malin - barn och hundvakt!



Jo förresten, nu vet jag vart jag ska pierca mig nästa gång. Men det återstår för er att se. Jag menar, jag får ta de lite lugnt. Mamma fick ett mindre utbrott när hon såg piercing nr 2 på mindre än en vecka ;) Gammal hon är, lille tantan!



Nope, God natt Wadies and Wentlemen!!

Puss och kääääääärlek!


Emmy

Var hittade du dem snygga skorna?? Jag vill ha :)


missmaddis

YAY =D



PUBLICERAT: 2009-06-19, 21:20:30 | URL: http://missmaddis.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: