SKRIVET: 2009-07-01, kl 00:07:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

I did wrong, im sorry

Har hjälp till med flytt idag. Sjukt svettigt! Vilken värme alltså! =P Man klagar att det är kallt sen klagar man på att de är för varmt. När är de bra då?



Har busat med mina små bebisar idag, över goa!

Sinai




  



Kinou










Var och åt på Nama i Limhamn där Elin jobbar. Var där med Fia, Eddie och Jeppe och smakade på sushi för första gången. okey det var lite fusk för jag tog med kyckling istället för fisk =P Men ändå!


Här är Fia och Jeppe på ena bilden  och så Eddie på andra =) Underst är min middag. Smaskens!


   





Usch jobba imorgon kl 11. Okey, det var ju ett tag sedan jag jobbade på Chili sist men men =P Slutar redan klockan 15 så det är najs. Ska gå och äta med Elin innan hon ska till jobb. Måste gå in och hämta min mobil på Telenor också. Alltså jag brukade verkligen gilla Telenor.... inte numera. Efter det ska jag hem och mysa med mina bebisar =) Måste dock göra ett ärende på banken också..... bara det att det är så drygt för alla pensionärer står där och bråkar om sin pension redan när de öppnat på morgonen. =S Anywho! Hoppas vädert blir lika härligt imorgon. =)




Nu måste jag hoppa i bingen och sova!




Puss och Kärlek


linda

hur är hans ögoninflammation? bättre?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: