SKRIVET: 2009-06-10, kl 20:57:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

I can be who I wanna be

Jisses, jag sitter ju och lyssnar på schlager, Sarah dawn Finer - moving on. Saningen är att den faktiskt är riktigt bra! Så jag borde väl inte skämmas =P Något, mina vänner, som jag borde skämmas över is the state of my bedroom! Hade du varit min mamma hade du gett mig en ordentlig utskällning! Nästan sugen på att fota så ni ser vad jag snackar om men jag tror jag låter bli... mest för min egen skull =P Får ju skylla på att jag har haft mycke att göra den senaste tiden, jag menar med studenten o jobb o allt! haha, ursäkter ursäkter. =D

I måndags blev det som sagt en runda i stan med syrran. Vi träffade Nina, Suvi och Anna så gick vi och åt sedan var det dags att sätta sprätt på lite pengar. Ni som känner mig vet ju att jag är en kräsen jävel så jag hittar ju inte något jag gillar med en gång. Men lite fann jag ialla fall!

  


Kedjehalsbandet - Love it! Hur länge har jag inte letat efter ett sådant =P Trosorna med volanger var ju bara så fula att de blev söta! =D Skorna var ett riktgt kap! skitsnygga, sen när jag kommer fram till kassan säger hon att de kostar bara 240 för de var 70 % på dem.... Jag trodde ju de kostade 800! =) Men jag klagar inte! Hittade även bh och trosor i korallfärgat (en av sommarens färger), En randig t-shirt. Tror det var allt... som sagt jag är kräsen.



Köpte även lite saker igår, body lotion som jag alltid haft i kokos doft men nu fick jag uppdatera mig så det blev blåbärsdoft istället =P Lillebror fyller år på fredag så köpte en skjorta och en stickad tröja till honom, får köpa någon leksak också annars blir det väl sura miner!



Igår var det 16 års disco på Chili för ungdomarna på Slottis som hade bal. Fick ställa upp och hålla Caspar sällskap, slutade med att vi hade druckit lite förmycke och jag vinglade iväg till bussen som inte gick så sent så det blev taxi istället. Stackars chauffören försökte övertala mig om att det var bättre att ha en kille som är 35 och bor i Malmö och dessutom är arab, visste inte riktigt hur jag skulle kontra de haha =P. Så det kan gå, fick ju givetvos skoskav efter det att jag hoppat ut ur taxin och fick gå barfota, tydligen går jag som en skitnödig anka också!



Anywho, ingen sugen på att dela en lägenhet? Nu när man har jobb så vandrar tankarna iväg. Eller jobb o jobb, har ju jobbat sen jag var 15-16 men nu menar jag helt o hållet. =D



Utgång ikväll? får se, Imorgon åker min moster Aileen hem till Irland igen så kanske borde vara lite social med henne.... njaa.. ;)





Puss och Kärlek


Anonym

har letat som en galning efter sånt halsband.. vart har du handlat det?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: