SKRIVET: 2009-06-07, kl 17:14:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

Gucci shoes, Prada bags, Pucci scarves and Jimmy Choos

Igår blev en slapp dag, typ som en söndag fast en dag tidigare bara. Har inte gjort så mycket igår, solade, hyrde film och köpte mat. That's it tror jag. Somnade ganska tidigt till en dokumentär om Irland/ Dublin. Undra varför jag somnade ,typ?

Idag har jag inte kommit så långt på denna dagen ännu, har hunnit sola iaf =), fikat lite med mina mostrar som kom hit från Irland och överraskade mig dagen innan min student/födelsedag :) Fortfarande lite magsjuk men de verkar som det börjar bli bättre. Måste säga att det är sjukt drygt att vara de när man firar sin student!

Förresten lite bilder på några av sakerna som jag fick! Alltid roligt att se!



Sprit är väl ett måsta? Fick några flaskor vin, inte för jag är ett vin-fan men de går väl ner efter en grogg eller två ;)

 
Nallar att hänga om halsen (en chipspåse från emmy och sebbe) En bukett på fem rosor. Ni vet väl vad mängden på rosor symboliserar? Check it! Fick ju givetvis en hel drös med blommor utöver dehär och typ tusen kort!



Baglady armband, Silver armband, örhänge i guld med diamanter, silver hjärta i kedja, kedje armband med berlock, Thomas Sabo armband med berlocker.



Thomas Sabo armbandet: kvinnotecknet, sko, pilotglasögon, änglavinge, födelsesten, frihetsgudinnan, mapel leaf, sko, trollslända.



Armband i silver kedjor, fotoalbum och ram.

Utöver de jag fick på bilderna så fick jag en jätte god parfym: Naomi Campbell, with kisses. Presentkort både på bio och till butiker, pjamas, strumpor,  en himlans massa pengar och sist men inte minst en resa till New York i augusti med babe! =D

Rätt kul att sitta och läsa i studentmössan nu alla hälsningar från folk =) Blir ju fan nästan lite rörd =P
Kommande veckan består av jobb alla dagar utom måndag och söndag, men who gives? Det lär ju endå bara bli tradigt väder. Får ju dessutom spara in för resan! Ska fixa körkortet en bild och sedan en lägenhet så småningom, trivs ju rätt bra hos mamma =) fast visst hade de varit skönt o ha eget, kom nämligen hem idag och min underklädes låda såg ut som ett krig, då hade Oliver (min lillebror på snart 5 år) provat alla mina underkläder. För andra gången! Hade ju dock velat dela med en tjejkompis men vi får la se.


Ikväll blir de väl aningen lugnt, ska försöka leta fram min absoluta favorit film genom åren Brudens far 1 och 2! Hoppas inte jag har lämnat tillbaka dem till ägaren =P Får försöka fixa den på annat vis isåfall!


-Tack.



Puss och Kärlek


Anonym

fina saker, kedjearmbandet var skitfint ;)



PUBLICERAT: 2009-06-07, 17:43:21 | URL: http://whaahgwan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: