SKRIVET: 2009-06-19, kl 00:01:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

drink my beer and smoke my weed

hmm, okey jag tänkte. Nu, ska man bara leva livet, festa och skita i allt  vad ansvar heter? Jag har väl levt som en ganska "ordentlig tonåring" Inte varit alltför busig och typ varit bästis med min mamma. Har väl haft några dampfjortis utbrott ibland men de tillhör ju åldern. Känner att mina tonår började i julas, typ. Men helt seriöst så pallar jag inte. Ska man ha tid att vara helt dramatisk när man har heltids jobb och inte mentalt stabil nog att bryta ihop för småsaker som kommer när man blir helt känslig och inte orkar med världens alla bekymmer?


Orkar inte med allt vad relationer och förhållande heter igentligen. Orkar inte med allt vad vardagen för med sig, småsaker om ingeting kan göras till världens största.... bara för man har blivit dramaqueen på nytt =S jag gör oftast inte saker jag ångrar eftersom jag är en sådan som lär sig av sina misstag men de misstagen man ångrar... .de ångrar man fett mycke...



jag vill inte bli äldre nu, känner mig gammal. Riktig ångest faktiskt och jag är fan bara 19!! På min födelsedag firade jag en av mina största dagar i mitt liv - studenten. Tack vare det, känns det som ialla fall, klarade jag mig ifrån en panik ångest attack!


Man tänker tillbaka på sitt liv som har gått.... vad ska man säga en femtedel eller en fjärdedel? Jag har vane saker som jag gjort hela mitt liv! till exempel"t":

Pillar på den yttersta spetsen på mitt hår, måste sova innerst, biter på naglarna, knakar så många ben jag kan i kroppen som möjligt.

Jag har haft en männsika i hela mitt liv som jag kunnat berätta precis allt för, den enda människa jag någonsin lunnat lita på. Jag är mycket av en sån människa som väljer vem jag vill omge mig med. Hatar folk som har två sidor vad gäller vänskap. Antingen gillar man en männsika eller så gör man inte det. Jag skulle aldrig få för mig att spendera tid på eller med en människa som jag inte tycker om eller som inte tycker om mig.


När jag är gammal nog så vet jag redan nu hur jag vill ha det, vem jag vill leva med och vem jag vill ska älska mig och jag älska tillbaka. Allt detta vet jag redan! Jag vill bara inte bli gammal.....

Detta var inge "böl" inlägg, detta var ett "vakna upp och face the facts" inlägg.



19 år och gammal?



Puss och kärlek


Em

Vi hade behövt gå på terapi tillsammans, jag känner likadant ibland.... Livet går alldeles för fort! Min största fruktan är att bli gammal och känna att jag inte gjort allt som jag velat göra med livet, och att det den dagen är försent att återvända...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: