SKRIVET: 2009-06-19, kl 11:47:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dead fishes go with the stream

Åh, suck, pust och stön! Tror inte jag har fått sova 2 timmar straight inatt alltså! Har haft Enzo sovandes i min säng, han lägger sig nere vid knäna mellan benen på en.... Och där ska han sova! Sen ligger han och puttar på en så att man ska klia honom bakom öronen. Klockan 07 imorse ville han ut och kissa, NÄR var jag uppe klockan 7 sist?! Staplade mig ut i trädgården med morgon rock, hälsade på min granne som "lyckligtvis" också var ute sådär på morgonkvisten. Måste tänkt vilket monster han har till granne alltså! Nu klockan 11 var det dags att gå ut och göra nummer 2. Inte lönt jag försöker lägga mig ner och sova igen.



Fick två utskällningar av mamma igår, nu får ni försöka tänka er detta med en irländsk brytning! ;D

nr 1: Slouta nou å sväwra Mawlin! Oliver hermer allt nij säijer! Han äur som en litten swamp och souger åot sig allt som nij säijer!

Den fick jag i bilen påväg in till stan. Inne på "food- våningen" på Entré fick jag höra nästa. Detta var när jag mötte upp mamma och Miguel efter min lilla runda i stan med Pelle-plutt. Mamma hade frågat om jag också piercat mig, klart att jag svarade nej eftersom om hon ännu inte hade sett de så kanske hon inte skulle se de sen heller. Dum var jag. Mamma slänger handen tvärs över hela mitt ansikte och sveper den över två färska piercingar

Dou haur visst dåw piercät daij Mawlin!!


Hahah skitförbannad blev hon! Vad skulle jag göra, ta ut den? Don't think so! Fick höra en del av utskällningen på engelska också men den var inte lika intressant =P Allt jag kunde kontra med var att det var bättre att pierca sig än att tattuera sig eftersom man bara kan plocka ut dem om man inte vill ha dem mera.  =D Inte så dumt va?


Nej, men helt seriöst. Jag måste sluta svära! Har läst genom lite gamla inlägg och fy fan  att jag tillochmed måste svåra på min blogg.... Hade mamma läst min blogg, vilket hon inte gör för hon är så pass teknisk att hon inte ens kan skriva sms, så hade hon inte varit stolt! Ett annat ord som jag också märkt att jag överanvänder är "fett". Började använda det ordet för vi härmade hobby-blattar, typ. Sedan så fastnade ordet och det är inte försvunnit =S Riktigt fult uttryck igentligen... Men men?



 

Plågan och dess äckliga hund-tugg-ben som ligger i min säng! ööe!


Nej, dags och offeciellt stiga upp ur sängen och äta frukost, ja, göra allt sånt som man borde på morgonen! =D



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: