SKRIVET: 2009-06-18, kl 11:51:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Besides our history

Jo, du (pelle-plutt tippar jag på) Kavajen är faktiskt från HM =P Jag vet jag säger alltid att jag hatar HM men gillade denna kavajen som fan!



När fan kommer det efterlängtade sommar vädert?
Kunde ialla fall fått en fin dag nu när man är ledig och så.. But but.



Ska in till stan senare och träffa Pelle-plutt (Elin). Ska plocka upp Enzo på vägen hem eftersom jag är doggie-vakt till lördag. =D




Har så sjuka drömmar hela tiden, var kan man gå för att tyda dem? Jag som är så nyfiken måste ju ta reda på vad de betyder! =P Allting utspelar sig för typ 1 år sedan fast sakerna som händer i drömmen har inte hänt på riktigt utan det är bara samma personer och samma ställen i livet som jag befann mig i för ca 1 år sedan... sjukt skumt känns det.



Åker på Onsdag till Gbg för att jobba. Vi hade så skoj förra året. Jobbade som fan, såg freakshows med lite så "B" kändisar och liknande. Riktigt roligt var det! Fast iår blir lite annorlunda, inte samma folk som ska med och jobba. Suvi råkade boka sin Turkiet resa just då. - knast! 



Hmm, midsommar imorgon. Det lär väl inte bli någon grillning eftersom det ska regna hela dagen. Det har jag som varit sjukt dedikerad till detta årets midsommar kollat upp! Blir väl ingen midsommar krans eller dansade kring någon midsommar stång för min del iår, inte heller någon Sibbarps marknad.  Men men, ska nog fira midsommar i Malmö i vilket fall som och efter det blir det utgång! =) * keep a straight face*



Nope, time to go and duscha! =D tar ju liksom sju svåra år att föna och platta mitt hår ;) hahah vilken liten visa =P




Puss och Kärlek


Anonym

du e en riktig trubadur merl



PUBLICERAT: 2009-06-18, 13:14:52 | URL: http://whaahgwan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: