SKRIVET: 2009-07-27, kl 18:58:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

your'e unknown

Mjopp, mamma kommer in och väcker mig kl 10... min lediga dag! =S Jo hon ville att jag skulle med in till stan och hitta på lite. Så de blev en runda, träffade Fanny från min gamla klass och hennes lilla dotter Nova, ur  gullig!!  =) Köpte faktiskt ingenting! Lyckligvis! Har fått en liten bonus i min ekonomiska kris denna månaden. Fick en check för rese-ersättning från skolan under tiden jag praktiserade, kom jätte lägligt. Anywho, det enda som ska inhandlas resten av denna månaden är busskort, där med basta!



Var inom en eller två resebolag och plockade upp kataloger, så nu blir de att studera dem och se vart man helst vill åka i slutet av nästa månad =) Sweet! Min enda önskan och krav är att jag hamnar på ett ställe med kristallblått hav. Det är det enda jag vill. Min dröm.





Byxdressen är köpt på HM faktiskt, dock inte på rean, sån tur har jag aldrig =P Västen däremot var på rea, använde den idag med ett långt vitt linne, uppkavlade jeans och sandaler. Fett najs, fågel bajs.


 



Måste snart köpa The Sims tre, jag vet jag tjatar om de men jag är helt besatt av de ju!!


Ska ta en tupplur, ut och jogga, duscha och sedan blir de filmkväll med fotbad och ansiksmask! =)
Imorgon är det jobba ska, långpanna och sedan krasha hos Babe!


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: