SKRIVET: 2009-07-15, kl 20:16:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Someone like me

Okey, så jag hade lite fel för mig. Det var Etage vi skulle till i Måndags inte Crown. Det blev förfest hos Emma i hennes lägenhet med massa folk och sedan taxi till Etage. Träffade som vanligt massa vänner och bekanta. Hade ganska roligt men var inte på topp. Anywho, slutade med en burgare på Sibylla med Freddie och Fia.

 
Jag och Banane                                     Jag och Fläsk


  
Jag, Lunkan och Emma, Johan och nån snubbe i grå tröja ;)



Lite boys.



Det ökända toa fottot. Fia, Jag och Ida.


Dagen efter vart det jobb... inte så jätte spännande att jobba långpanna dagen efter man varit ute till ca 04.00 på morgonen. Suck, pust och stön. Men det gick ialla fall!

Jobbat idag också, såklart. Slutade klockan sex och sedan dess har jag bara kollat på Miami Ink och tagit det så lugnt jag bara kan. Man orkar inte göra så mycket, det är så himla svettigt och varmt!! Allting klibbar bara fast liksom.



Åhhh jag måste skaffa The Sims 3!!! Kan inte sluta tänka på de. Eller jo, de och att resa till NY i september och Miami i november, SPÄNNANDE!!!



Nope thats it for today, orkar inte skriva mer, min axel pallar inte trycket. Vet inte vad jag har gjort men har riktigt förbaskat ont i den ialla fall!!



Nästa vecka blir de dags för lite fler piercingar!! Sweet =D






Puss och Kärlek


Anonym

are you and lunkan på g?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: