SKRIVET: 2009-07-21, kl 18:15:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

A place in my deep, red hart

Kommentar: kan du inte tala om för oss hur du sminkar dig? du sminkar dig riktigt fint! och vad du använder för produkter och så :) gärna!



Svar: Hihi, blir man inte glad?! =D Hmm, Ja svaret lär bli långt. Jag använder typ 110 kg smink för jag tycker det är skoj att sminka sig... så. Börjar med att använda foundation ( Loreal infallible och true match) Den ena lite ljusare för att ljusa upp de "höga" punkterna i ansiktet som tex kindbenen. Efter de använder jag ögonskugga just nu är jag inne på att först täcka hela ögongloben med en metallic brun färg från Isadora och sedan längst ut vid kanten forma lite mörkare längst globlinjen med hjälp av "getto" från Make Up Store. Ljusar upp precis under ögonbrynet och längst inne vid ögat med en hudfärgad/vit skugga. Sedan drar jag en "60-tals linje" vid övre franskanten, detta med penna från Dior. Och efter det på med mascara, just nu Black Out från Dior. Lite solpuder i pannan och på kinderna från isadora och sedan lite blush från Make up store. Ljusar också upp med lite puder under ögonen. Så gör jag med min vardagliga make up. Till fest eller andra lite finare tillfällen är det lite mer invecklat och lite mer smink inblandat =P Jag vet, typ kan de bli värre? =D Yes, mam!


Ska strax träffa Linda och powerwalka en mil i skogen.... tror hon ja! Vi får se om de blir en kilometer istället. Mitt träningssinne går i ide nu över sommaren ;) Får försöka hålla mig till att äta nyttigare under sommar halvåret istället =p



Här kommer dom, fotona från KB i helgen.
Här har ni mig och Amanda.



Emma, Amanda och Mig



   

Johanna o Robin. Amanda går loss på "de gör ont".



Johanna, okänd snubbe, Thomas och Robin sjunger singstar!


Okey, så som sagt så är det oerhört tråkigt att jobba ensam... Därför fixade jag lite egna vänner som lyssnar på allt jag har att säga. Let me present to you: The Mushroomers!



Meet Mrs and Mr Mushroomer!


Nej nu ska jag minsann byta om, spela lite Bubble shooter och sedan promenera!



Puss och Kärlek


johanna (hemliga bloggläsaren)

haha så ball med mushrooms!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: