SKRIVET: 2009-07-16, kl 19:00:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

There is only one

Vaknade lite över nio och cyklade till Emmy kvart i tio. Tog mig 20 min att cykla 7-10 km i motvind..... Kommer aldrig göra det igen! Okej visserligen var det bra träning och så innan frukosten. Men sen igen, aldrig mer! Väl framme gick vi en runda med Enzo (eftersom Emmy passar Enzo denna veckan, för Freddie är på Öland, så var han där hemma) Handlade bullar och gick hem till Emmy igen och åt frukost i solen. Jättemysigt. Solade och läste skvallertidningar. Klockan 12 tog vi bussen in till stan, plockade upp en kaffe på vägen  till jobb/centralen. Sedan åkte Emmy hem till Ängelholm och jag gick in till jobb.




Slutade jobba klockan 18 och ska om ca en timme iväg med Linda, Markus, Sam mfl till Dalby och spendera kvällen med mysigt umgånge, grillande och drickande. Mysigt mysigt. Får se om det blir ett litet kvällsdopp i stenbrottet =P Nu är jag ju en riktig fryskylling så antagligen blir de ju inte så!



Måste ialla fall snabba mig in i duschen nu och sedan leta fram någonting att grilla!!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: