SKRIVET: 2009-07-19, kl 23:10:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

The broken hearted one

Okey, så The Rachel Zoe project var riktigt bra. Vilket drömliv hon lever.... vill ha. Efter det blev det ett avsnitt av Privliged och sedan 2 st avsnitt av The Hills. Nu  är det Batman =P Riktigt kass rulle alltså!



Jobb imorgon, långpaaaaaanna!!! Blörk. Hem och sova sen är man ledig på tisdag. Förhoppningsvis får man lite fint väder så jag och Linda kan sola och bada lite, vilket jag ännu inte gjort denna sommaren! Till frisören, färga håret, klippa lugg? och sedan umgås resten av kvällen med Linda.



Jobba resten av veckan. På fredag fyller Eddie och Johan båda 22 år så de ska fira det gemensamt med sina vänner. Först blir det middag och sedan iväg till Chili. Vad ska man ha på sig? Vet redan hur jag ska klä Fia och Johan, Det är mitt uppdrag denna veckan, att fixa deras looks ;) Får fota lite och lägga upp bilder, på hur fina de blev, sen! Okey, skor och kjol är redan avklarat för min del. Måste bara hitta den där perfekta toppen till det!



På lördag ska vi dra ett helt gäng till Tosselilla och vara där hela dagen. Sugen på att hänga med så bara hör av dig! The more the marrier! ( Eller hur vi nu än stavar det).



Sticker till New York den 29 eller 30 augusti och stannar en vecka. Shoppa, shoppa, shoppa!!! Vill åka nu! Om jag måste ha The Sims tre dessutom!!! Haha är så sjukt sugen på de! Men man blir ju helt klistrad vid datorn då.... som att jag inte redan är de, typ =P Spelet just nu är Bubble Shooter på Hamsterpaj.se hahaha alla spelar det. Min mamma är helt hooked! Man blir beroende av det.



Dags för lite hemma spa med fotbad och ansiktsmask. =)



Puss och Kärlek


Anonym

kan du inte tala om för oss hur du sminkar dig? du sminkar dig riktigt fint! och vad du använder för produkter och så :) gärna!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: