SKRIVET: 2009-07-02, kl 21:36:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Show me u care

Vilken lång dag! Började jobba klockan 11 och slutade 16. Mötte upp mamma i stan, hämtade shampoo o balsam hos min frisör... Kan ju tro att dessa flaskorna håller i ett år! Ena flaskan innehåller 1250 ml =P Efter det var vi och handlade födelsedags present till Cissi som ska ha ett litet brunch-kalas på söndag. Storhandlade också och slutade med att vi köpte med oss kina-mat hem!



Var med Bula, Eddie, Johan Sonesson och Fia i Pude. Badade dock inte, hatar bada i både sjöar o hav.... även om havet går bra ibland. Nu har jag städat mitt hemskt stökiga rum och ska snart se film med mamma o lillebror. Det blir nog transformers idag igen =/ men men...




Imorgon ska jag upp tidigt och åka med pappa in till stan när han börjar jobba redan klockan 5 på morgonen! Ska till stranden och lite sånt under dagen =) Börjar jobba någon gång mellan 16-18 och slutar vid typ 22-23 tiden. Det ser ut att bli en sjukt nice dag imorgon. Hoppas man får lite sol så att även denna irländaren blir lite brun ;)



Var ju i stan med Elin och Fia igår. Blev ingen middag för de hann vi inte med. Fick shoppat en cerise tunika, shorts och underkläder =) Passade även på att hämta min efterlängtade mobil som jag varit utan för länge! Sedan blev det middag på Nama igår  igen, smaksens!!



Nej får väl hoppa in i duschen nu, helt genom klibbig av värmen!



Sov gott, imorgon kommer lite bilder på mina älsklingar! =D



Puss och Kärlek!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: