SKRIVET: 2009-07-07, kl 11:52:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

Save me, frozen inside angels of clarity

Usch efter en heldag på jobb igår med "kvinnliga smärtor" ;) så var jag helt slut när jag väl kom hem. Fick ialla fall ställa upp och vara lite av en syster så jag såg Wild Child med Fia =) Sen slocknade jag på två röda sekunder. Riktigt tråkigt att jobba ensam i ca 12 h. Allt jag göt när jag jobbar är att tänka på en massa, Får sån ångest så jag mår illa av de. Skit drygt. Man går liksom där i sin egna lilla värld och tänker på allt man någonsin gjort fel så samlar man liksom ihop allt till en stor klump i magen....



Så sjukt varmt på mitt rum, säkert en 40 grader! Som rena bastun alltså! Vaknar helt klibbig och svettig! Tur att man sover ensam annars hade de varit för varmt och klibbigt!



Skönt att jobba lunchpassen hela denna och nästa vecka. Börjar 11 varje dag och slutar runt 16-17 tiden. Hinner man umgås med alla och så får man känna att man lever lite ;)


Har lite bilder från i lördags på Chili.


Bossen Tim                                            Jag och los Vesslos



Lite folk på Chili.


Bus Bilder på Kittykatsen

 

 



Hihi så söta, ligger och myser på kudden.




Skulle igentligen till Ullared idag med Emmy och Sebbe, men det fick bli lite ändrade planer så jag stanna hemma istället. Skönt det också. Ska hitta på något med Fia  idag


En låt ni måste lyssna på, den börjar kanske inte så jättebra om man inte gillar hårdrock men refrängen är så sjukt härlig, går och nynnar på den hela tiden. Dead by April - Angels of Clarity. Har säkert rekomenederat den tidigare, men helt ärligt så är den ett måste att höra! Dagens rubrik är även tagen från texten! =)





Nope, dags att hoppa in i duschen! Skrubba ansiktet med min nya Mary Kay kräm för 340:- och tvätta håret med mitt nya schampoo & balsam för 650:-. Helt sjukt vad man lägger pengar på dumma grejor igentligen. Men jag är sån, vill jag ha de och kan jag få de så köper jag de. Dessutom måste det väl finnas någon kvalitet till de priset, right?!




Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: