SKRIVET: 2009-07-08, kl 00:38:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Please forgive me, If I need you like I do..

Jo men de blev ju Ullared trots allt. Jag, Fia och Eddie körde upp dit på lite mer än 2 timmar, väl uppe mötte vi Sebbe, Emmy och Johanna. Hittade inte allt för mycke men lite lyckades jag fynda. Hittade en väska, lite kläder från märket Koola Anna och en massa annat skit =P Har inte kameran här nu och pallar inte koppla in mobilen så ni får bilderna imorgon!



På vägen hem körde vi igenom värsta åsk vädert, blixtrade överallt. Fia och Eddie var livrädda och jag älskade det!! Om ni inte visste så tycker jag det är sjukt mysigt med åska, blixtrar och öväder, otroligt facinerande!


Nej, får väl hoppa i sängs nu.. upp tidigt imorgon. Pallar igentligen inte sova nu... har sjukt mycke ångest och tänker för mycke, inte skoj alls. Hatar försöka somna när man ligger och tänker, drömmer sig bort och inte mår alls bra. Fett svårt att somna med tårar i ögonen för saker man är missnöjd med men inte kan ställa till rätta... för de går inte. Pallar inte deppa, jag har väl allt i världen att vara glad för?! Efter allt regn väntar solsken, Right? Jo, keep telling yourself that and see where it leaves you. Nej, gott folk. Glada bilder från Ullared kommer och vi får hoppas de fina vädert kommer tillbaka!



Sov gott alla körsbärskärnor.



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: