SKRIVET: 2009-07-31, kl 11:24:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nothing can bring me down now!

Åh, fr om onsdag nästa vecka så har jag hela huset för mig själv, så nice! Blir kanske lite myskväll med tjejerna och lite sånt =)


Sitter och plattar håret, ska snart åka till jobb =( Tradigt att behöva göra de när de är sånt strålande väder. Men men...  Kommer med  mina tips och knep om hur man kan se sommar fräsh ut fast man jobba heltid! ;) Dem får ni imorgon när jag kommit hem från jobb.



Ska faktiskt se Twilight ikväll igen efter jobb =D Hhaha can't let it go, han är så snygg! Men måste erkänna att jag faktiskt inte drömde om honom inatt, kommer inte ihåg vad jag drömde om helt ärligt. Aaaaanywho. Ska göra mig klar nu.



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: