SKRIVET: 2009-07-05, kl 17:18:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

no mening

Jobba Jobba Jobba.... typ det jag har som väntar mig den närmaste tiden. Ja de och en New York resa =D Jobbade sista dagen med Manne i fredags så nu har han slutat och jag tagit över för honom! =)Kanske känns lite mycke att kasta sig in i en heltids tjänst nu redan. Men samtidigt känns de bra, för hur många nyligen fyllda 19 åringar har heltid direkt efter studenten?



Kollar på massa avsnitt av programmet Starter Wife med Debra Messing. Hon är antagligen en av mina favorit skådespelerskor. Hon och gänget från Brudens far =)


Igår jobbade jag helpanna (11 - ca 23) Sedan stannade jag kvar med Vesslan och drack lite för mycket... ja kort sagt så slutade det inte såbra. Let's leave it there! =D



Idag ska jag bara ta det jäääättelugnt.  Busa lite med mina katter, ligga i sängen och bara glo på tv hela dagen. Jobbar tidigt hela veckan utom imorgon =) Börjar 11 o slutar ca 16... riktigt härlig arbetstid =P


Nej, dags att titta vidare på tvn och vänta på min babe! ;)



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: