SKRIVET: 2009-07-09, kl 20:15:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

Look where we are now

Jo, de märks att jag haft "fullt upp" idag. Var inget alls att göra på jobb idag. Hur mycke energi som helst =P Ska vääl dra ut och jogga snart. Men först ska jag bjuda på lite skissbilder till mitt tatueringsalbum!



En koi, med lite av en egen toutch vad gäller fägläggningen.




Ängel med typ "livets fackla" men själva elden ska jag göra om, den är bara provisorisk ;) haha


Ska ut nu och springa lite!


Puss och Kärlek


elle peeeellle

Malin, jag tycker att du ska rita en tatuering till mig, någon blomma men någon text på latin eller något?



PUBLICERAT: 2009-07-09, 22:29:05 | URL: http://tosabiiten.blogg.se/
Anonym

Herregud vad du ritar fint tjejen.


Anonym

sjukt duktig :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: