SKRIVET: 2009-07-22, kl 19:58:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

I've had my run, Baby I'm done. I wanna come home..

Alltså imorse när jag vaknade och gick till jobbet var det varmt och jättefint väder, va hände sen? Ösregn och kallt =S Vafan!


Slutade 7 idag, jobbade några timmar med Kristina. Babe var inne och hälsade på innan jobb, kom med en ICV (kaffe med smak Irish cream and vanilla. Yummi! Vilken underbar människa =D


Lite tveksam till att klippa lugg på fredag, med tanke på att min kära tvillingsyster har precis gjort de efter de att jag nämnde de =/ Men men.. Vi får se vad jag känner för på fredag. Är faktiskt riktigt sugen på att klippa det jättekort med lång lugg.... kanske efter vintern.



Ska ner och se succé filmen Twilight med mamma nu. Nä, jag har fortfarande inte sett den. Jävla liv om hur snygg Rob är, han är gay okej? Ge upp nu brudar ;) Dessutom får han inte min boat att float!  Tycker tjejen däremot är riktigt snygg! Jisses, jag börjar nog bli lite gay själv =P Jaja, upp till bevis om hur bra denna filmen faktikst är.



Hörs sen alla bacon barn!



Puss och Kärlek


hemligt

dagens visdomsord;



klipp lugg om du vill bli as ful!



klipp kort om du vill bli fulare än vad du redan är!



en tjej skall ha långt hår UTAN LUGG punkt slut. ciao ciao


sistah

haha nej nt jag som skrivit!!!

idiot d e en smaksak, jag har lugg o långt hår o e sjuuukt porrig!! mohahaha!! och hallå har man ett vackert ansikte så kvittar d vilken frisyr du har, du kan nt bli ful :)

sis <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: