SKRIVET: 2009-07-29, kl 20:45:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

It's all just a contest and I'm gonna take it!

Jobbat, stannade extra för att få ihop lite fler timmar =P


Skönt bara komma hem och ta de lugnt, lägga sig i soffan framför tvn och bara chilla =) Ska kolla film med mamma ikväll, som vanligt. Myspys.


Haahaha, igår hade jag glömt att ta ut pengar för att kunna ta bussen till jobb. Bara Fia hemma och hon hade 7 kronor ute, räcker med andra ord inte långt. Så fick sno Olivers spargris och pilla ut 22 kr... Slutade med 22 kr i enkronor. Pinsamt att gå på bussen med de! Schysst dessutom att sno pengar av småbarn!? Haha han ska få tillbaka de idag ialla fall.



Har köpt busskort nu som tur är! Slipper man de dilemmat fler gånger haha =) Kostade mig dock 670 kr =S Såna utgifter som man inte räknat med.


Ska jobba 10 timmars pass större delen av Augusti ser det ut som. Men de gör ju inget, måste ju ändå ha en slant att shoppa för i New York i slutet på september. Ska ha några dagar ledigt när jag ska hem till pappa dessutom.


Anywho, såhär ser det ut där jag ska parkera min rumpa resten av denna kvällen, gott folk!






Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: