SKRIVET: 2009-07-11, kl 22:18:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

Im the princess who adores you

Jopp, ikväll blir det samma visa som igår. Dvs hemma kväll. Helt ärligt orkar jag faktiskt inte hitta på något, får vänta med festande till veckan som kommer. Jag menar its never too late to party ;) Skulle igentligen upp till Emmy och Sebbe i Ängelholm och festa, gå på festival och kanske åkt till tennis veckan i Båstad, men hade lite transportproblem med tanke på att jag jobbade över lite. Men så får de la va!



Hoppas på det fina vädert imorgon. Sitter och skissar på en ny bild, två fåglar med en banderoll i munnen. Lägger in ett foto när den är klar. Gjorde en ros innan också och igår blev det körsbärsblommor och en lotus. Sitter och samlar lite idéer till vad jag ska rita härnäst. Har funderat lite på att försöka ge mig på en kinesisk drake och en döskalle med spanska dekorationsmotiv på. Tips, idéer eller önskemål så bara skriv!


Ska försöka engagera mig i filmen nu =P



Puss och Kärlek


elle peeeellle

jag har önskemål din pussy haha.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: