SKRIVET: 2009-07-09, kl 17:11:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

I'm fine, baby how are you?

Sent inatt blev jag medtvingad att åka och hämta Fia på jobb eftersom inte mamma "vågade" åka ensam, snarare inte ville åka ensam. Vi hade skitskoj hela bilresan hem från Malmö till Klågerup =P Plötsligt kom vi in på alla husdjur vi haft genom åren. Detta slutar sorgligt alltså! det var så att när jag var ca 12 år så hade jag en hamster som hette Tuzz, denna stackars lilla hamster dog väldigt ung och jag var jätte ledsen över det lilla livet. Natten innan hon dog la hon i min famn och jag strök mitt finger över hennes rygg tills det att jag somnade, nästa morgon var lilla Tuzz livlös. Igår fick jag reda på att min pappa hade gett stackars lilla Tuzz EN HEL PANNKAKA!!! Den måste ju jäst i hennes mage och hon måste lidit otroligt mycke. Idag frågade jag pappa vad han hade till försvar och allt han sa var: Ja men den slutade ju aldrig äta! Människan borde inte få lov att ha barn alltså!



För övrigt ska jag alldeles strax klippa Freddie sen ska vi spela tennis. På söndag ska jag klippa Linda sen ska vi nog hitta på något. Fest planer i helgen är inte bestämda ännu, några förslag? Klubb Självklart på Chili?


Sugen på att åka till Miami, någon som är på?


Puss och kärlek


 

Puss och kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: