SKRIVET: 2009-07-10, kl 20:30:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

I'll always be right there by your side

Tack för de fina komentarerna! =D Ritar vad du vill till dig, Pelleplutt, de vet du ;)


Jobbat (som vanligt idag) Sedan blev det en liten ensam tråkig runda till Panduro Hobby för att köpa färgpennor.... Om något så borde ju de ha ett helt sortiment att välja mellan. Nope, de hade Endast förpackningar med 10 olika pennor... inte för mycket att välja på när man ska färglägga =S Tänkte köpa färgpennor för att jag skulle rita lite olika saker i japanskt tema, då gäller de att ha lite färg. ;)

Det blir nog en lugn kväll idag tror jag. Jobbar klockan 11 imorgon så måste vara på hugget =P Dessutom är det perfekt med myskväll dagen innan man ska jobba.... vilket är typ varje dag =P Näpp, men ikväll blir det ialla fall på detta viset =) Har varit nere och handlat mitt fredagsgodis och en skvallertidning att underhålla mig med, datorn, skissblocket och färgpennorna vid min sida och kvällen är räddad!


Nope, dags att work some magic ;)



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: