SKRIVET: 2009-07-16, kl 00:29:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

I would walk a hundred miles

Ehm.... Nope jag och Mr Lunkan är definitivt inte på "G". Lite småroligt att bli förfrågad om de, varför skulle vi vara de? Om jag minns rätt så har jag redan en somebody. =)




Har  haft filmkväll med mamma, Fia och Eddie. Det blev Freaky Friday och ett Marabou Digestive.



HAlv nio imorgon bitti ska jag dra mig upp ur sängen. Cykla ca 7 km till Emmy, äta frukost och sola i lugnan ro och sedan bege mig iväg till jobb vid 12 tiden. Efter jobb blir de dags att spendendera lite tid med Linda. Klippa, umgås och hitta på något skoj är vad som står på schemat!



Men allt på schemat just nu är zzzZZZZzzZZZzzz. Så god natt och sov gott! Vi höres imorgon!



Puss och Kärlek


hemligt

får man fråga vem är denna "somebody =)" är då så man kan slippa fråga? :)


lönt

lönt o ha kommentarer igång ens om du inte tänker besvara dom... så många får du inte. vi är fler som undrar bevisligen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: