SKRIVET: 2009-07-19, kl 18:00:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Everybody knows

Hmmm.... Fredag börjar vi på! Jobbade till 18 sedan hem illa kvikt. Hem till Amanda med Johanna, Johanna och Emma. Drack, snackade massa skit och sjöng singstar. Gick ner till en fest i gatan, belv inte riktigt som tänkt. Ialla fall så stack vi vidare. Ca 6 pers i en taxi med en grinig chaufför så var vi påväg in till KB. Stackars Emma fick sitta i skuffen =P Efter några timmar på KB så åkta jag, Amanda, Johanna och Robin (amandas bror) hem till Klågerup igen. Lite chips, pizza sallad och vatten sen var det dags för sängen. Amanda gick raka vägen in i sin säng och däckade. Jag och Johanna skulle sova tillsammans. Tydligen skulle Robin sova i samma rum..... Vilken människa alltså! Han andades som en jävla elefant och gjorde de sjukaste ljuden ifrån sig. Johanna fick nog och sa ifrån och till och med slog honom  efter några timmar. Men de slutade inte för de!



Igår började jag klockan 11, jobbade till klockan sju och sedan hämtade Emmy mig. Vi åkte till Johans lägenhet så jag kunde fräsha upp mig sedan så åkte vi till stan, bokade biljetter till att se filmen The Proposal med Sandra Bullock och hunken Ryan Reynolds, grr! I väntan på filmen gick vi och handlade godis och köpte vars en chailatte. På Espresso House hittar vi två små intressanta damer, Johanna och Johanna. De skulle se ice age 3, vilket var vårat tredjeval. Men jag gillar komedi så den hade jag lätt kunnat se! Älskar sengångaren Sid, riktig idol! Anywho! Filmen var riktigt bra, asbra med andra ord! Måste ni absolut se!


Bilder från hela helgen kommer senare! ;)


Nu är det dags att se The Rachel Zoe project, love love love!!! Om jag har längtat efter denna premiären! =D Den kvinnan kan klä! Hats of för henne!


Men nu, seriöst. Modellen för Apotekets hudvårdskolletktion Apoliva.... vad är det för skabbigt, förskräckligt spöke de har ställt i tvrutan? UE! Hon ser ju för jävla hemsk ut. Vet inte en enda människa som kan säg att hon är söt. Jo kanske Tina bara för att säga emot =P Men aldrig att hon hade menat de! Haha
 

Nej nu måste jag fokusera mig på programmet!!



Puss och Kärlek


Robin

Tycker det här är en lite förvrängd historia Malin...

Ni våldgästade faktiskt MIN säng och inget annat!

Och då får ni också acceptera mina elefantläten :)


Me

Hahah de var dina föräldrars rum och vi tog de först!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: