SKRIVET: 2009-07-05, kl 20:26:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

I made a fouls mistake

Har varit nere och handlat så jag kan laga en riktigt god middag ikväll. Det blir pepprig lövbiff och dragon/champinjon-potatismos och Karl - Johan svampsås. Smaskens! Just de ja, receptet till Toblerone parfain!! Enkelt och precis så jag gjorde hemma!


Vispa upp en halv liter grädde. Häll den andra halva litern i en kastrull ihop med 2st 200g Toblerone och låt smälta ihop. Häll även ca en halv matsked i honung om du vill. Låt röran svalna när den är smält. Blanda sedan ihopa grädden i röran, häll i en form och sedan in i frysen över natten! Jättegott med bär till och om man vill smaksätta med apelsin så passar det utmärkt!



Åh jag är så uttråkad. Försöker komma på vad jag ska köpa till min käre far som fyller år på tisdag. Han vill ha en vanlig tröja men jag tycker att det är lite för tråkigt. Jag vill ge honom något som han blir riktigt glad för! Några förslag.



Aww mina katter är så söta =D Kinou är helt störd, hon får såna damp ryck och hoppar upp i luften  för ingen anledning =S haha. Sinai är en riktig mes, gömmer sig hela tiden.


Nej nu ska jag städa undan lite och ta mig i kragen att laga mat.... trots min bakfylla.




Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: