SKRIVET: 2009-07-26, kl 20:47:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

I know how I feel about u now

Åh allting och ingenting händer, jag blir galen!! Är ledig imorgon också så ska ta tag i saker och fixa allt vad gäller räkningar, facket, a-kassa, skatten, garderoben och ekonomi. Tror mitt syndrom jag hade förr har gått över. Det var att jag var alldeles för kräsen för att någonsin hitta något som jag gilla..... Nu hittar jag för mycke och det är inte bra! Denna månaden är jag fattig. Fick 2000 kr i lön =/ Okey jag hade inte jobbat något i Juni direkt för de skulle vara mitt "sista" sommarlov. Mitt eget fel, I know. Skitsamma... Fattig ändå! Ska inte gå runt i några affärer eller kolla några hemsidor på internet där de säljer saker som jag kommer till att vilja ha.



Fredagen. Började hos frisören för färg, klipp och styling och sedan jobb. Efter jobb var det bara att sätta igång och fixa sig för att sedan dra på förfest först hos Fosse och sedan hos Jesper. Några timmar senare drog det vidare in till Chili för att fira Eddie och Johan som båda fyllde år. Trevligt var det! Hmm, min outfit blev inte som tänkt. Hittade en kort byxdress i svart med guldiga dragkedjor som fick duga. Till det ett par svarta skinnkillklackar i trä. Lördagsmorgonen spenderades på en mysig liten krog på Limhamns torget, ingen aning vad den hette. Middag sen handla lite. Jag, Johan, Emmy och Sebbe åkte till Mobilia för att hitta shorts till Sebbe och sedan fika. Kvällen spenderade vi alla fyra ihopa med att kolla på film och äta gott. Idag blev det en fika med Johan och sedan en runda på Entré med Emmy och Sebbe. Hittade givetvis a little bit of a something something ;) Skor blev det. Ett par tjusiga sådana som jag helt seriöst glömt bort att köpa. 350 kr på Deichman eller vad stället nu heter. Typ sånt fattigt ställe som påminner mycket om skopunkten =/ Men skorna var ialla fall ett måste. Hälsade på Freddie och Enzo, tittade på världens absolut bästa program som skapats, The Rachel Zoe project. Fy fan vad jag älskar det!! Längtar så till nästa söndag, det är ju en del av spänningen, ja att vänta till nästa avsnitt alltså! ;)



Blö, min garderob ser ut som ett bombnedslag. Hade velat anlita någon att ordna upp den till mig. Orkar verkligen inte dra ut allt bara för att ställa/ vika in de prydligt igen... slöseri med tid.



Ikväll blir det en lugn kväll, imorgon likaså. Ska ha två Malin dagar nu och bara vara egoistisk och skita i alla andra och skömma bort mig själv med bubbelbad, ansiktsmask, fotbad och massa bra tjejfilmer! Kan de bli bättre?



New York resan skjuter vi fram till slutet av september och tar en sista minuten resa till värmen i slutet av augusti, now we're talking!



Anywho, helgens inköp. Väldigt sparsamt blev de =)




Fanns inte min storlek så vi körde lite oversized ;)



Byxdressen vi snackade om som jag hade på mig i fredags.


Helgens kap:


 

Väst och skor!


Dags för en jogging tur! Peace out.



Puss och kärlek


Anonym

var har du köpt byxdressen? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: