SKRIVET: 2009-07-22, kl 00:12:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

I can e your next door neighbour

Såg filmen The Holiday med mamma och lillebror, jepp även den är en av mina absoluta favoriter. Sedan blev det film med Eddie. Pallade inte se mera så jag gick in för att lägga mig men blev helt pigg. =/


Sitter och spelar fortfarande, helt såld på Bubble shooter, alltså de är inte avancerat men det är verkligen beroendeframkallande, Man bara måste få bättre poäng hela tiden. =P



Imorgon ska jag hjälpa Eddie fixa i sin lägenhet innan jag åker till jobb. Efter jobb blir det en promenad i skogen med Linda, snacka lite skit och bara mysa =)



I mitten på augusti ska jag upp till min pappa, han bor i Hörby (ingenmansland) Endast han och alla skånes pensionärer som bor där. Har tagit några dagar ledigt för att ha tid att umgås lite. Han sa att vi skulle hitta på något så vet inte om det blir att åka iväg till Småland och fiska (som vi gjort alla år när vi var yngre) typsikt pappa, eller om de blir något annat skoj. Han är riktigt härlig att umgås med. Sån pappa som gillar hitta på saker, spela spel, lira poker, spela pingis i garaget (har ett pingisbord där) åka så fort det bara går med motorcykeln. Såna saker som ens mamma aldrig hade velat hitta på =P .....Saknar min pappa.

Nu blir de läggdags.



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: