SKRIVET: 2009-07-31, kl 00:00:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

gonna will stand strong

Såg nyss Twilight... Jaaaaa, jag dör fan vad han är het! Men okey jag kan ju erkänna att jag inte tyckte så innan, tydligen måste man se filmen för att fastna för hans mystiska charm som vampyr, vilket gör honom så sjukt jävla fin! Blev ju helt kär i honom efter bara fem minuter in i filmen, ja Robert Pattinson som han då heter IRL. Garrr vad man vill ha honom! =D Haha, så då blev jag också en Twilight sucker. Helt seriöst så måste de komma en 2:a snart, den kan ju inte sluta så! Helt caught up i denna filmen, jag hade så gärna somnat i hans famn medans han ligger och stirrar på mig hela natten lång...... helt underbar *suckar*. Tror faktiskt att alla tjejer som blir så "olyckligt förälskade" i denne unge herre faller för hans sätt att vara så överbeskyddande och mystisk, hade dött om någon hade varit så mot mig! =P Haha, riktigt bra skådespelare de, synd att man inte bodde granne med honom =D




Anywho, tillbaka till mitt tråkiga liv utan glittrande vampyrer och mystiska kyssar. Haha, ska sova nu strax.... drömma iväg om Rob aka Edward Cullen ;) wraor. Haha, nej måste släppa honom nu. Kommer ju bli helt hjärtekrossad när jag en dag inser att de aldrig kommer bli han o jag =P



Jobb som vanligt idag, stannade lite extra och inventerade, inte jättekul. Hitta på något med Cissi i helgen kanske? Hmm, jaja den tiden den sorgen. Just nu kan jag mest bara koncentrera mig på min stinkande fötter som skulle behöva ett fotbad, men jag låter bli ;) Jag är helt enkelt för lat!



God natt alla små nattugglor!



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: