SKRIVET: 2009-07-08, kl 19:41:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Falling down.

Riktigt lugn dag på jobb vettu, sjukt nice =) Hade det riktigt lugnt innan jobb så var klar typ en halvtimme innan jag börja... så de fick bli en "före-jobb-bild" och sen på jobb blev det en "at-work-bild" =) Det blir lite skillnad, man blir så pojkig i jobb kläderna!

 

Har nu fixat lite pics från Ullared trippen igår =)



Eddie och Jag, Dj Malin som inte kan låta bli radion. Eddie fick spel på mig =P



 

Jag vet, alla bilder är skitkassa men de får va så!



Färdkost!

Sedan middag på BK. Gillar inte BK igentligen men man får ju go with the flow!
Blev inte de charmigaste fotona här heller men så får de va, som sagt!

 

Emmy lyckades få en översexig bild på mig när jag fått något mellan tänderna som inte vill gå bort... =S



Vi som tyckte Eddies gravid-mage var extrem... ja, de var innan vi hade sett Sebbes gravid-mage!!! Sjukt ju. Lite småskoj att båda två lyckades ha vita Björn Borg kallingar på sig =P



Oliver tattuerad!




Hade köpt tattueringar till Oliver, så nu fick han posa lite med sin spänstiga figur ;)


Var och fikade med freddie idag efter jobb. Fick köpt ett skissblock och stomp-pennor (pennor gjorda av papper för att skugga med). Fia har bett mig rita upp ett portträtt av hennes pojkvän Jeppe, så får ju gå in för de lite =P Men skissblocket ska jag ha till mig själv. Ska berätta en spännande nyhet, men den får ni ikväll! Så då har ni något att längta till i kvällens inlägg! =P Haha.


Ska se Transformers, igen, med lillebror nu innan han ska sova =)


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: