SKRIVET: 2009-07-13, kl 18:05:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

Destinys selecting me

Blir väckt klockan 10.37 av Emmy som tycker vi ska in till stan och fika klockan 12. halv tolv stiger jag upp ur sängen och tar bussen en halvtimme senare. Fick måla naglarna på bussen, tur att det var en ljus färg för de var fan ta mig inte lätt att försöka hålla sig på endast nageln! I Bara hoppade Emmy och Johanna på.


 

Mm, mina tår är kanske inte världens finaste, men who gives a flying f*ck?


Blev en fika på EH, lite shoppning gjordes även. Hittade dessa ursnygga kilklackarna på Zara som dessutom var på rea! Lucky me, jag som aldrig fyndar för jag är alldeles för kräsen! Gjorde om Emmys look lite =P





Ikväll blir det utgång med Cissi, Emma, Fia och ett gäng till. Förfest i stan sedan Crown.



Jobb imorgon, långpanna. Börjar dock klockan 1 =) sweet! Nope, måste städa rummet innan mamma råkar snubbla in här och hela helvetet bryter ut för de ser ut som 3:e världskriget här.


Time to go shower! Vi hörs imorgon kväll efter jobb gott folk!!




Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: