SKRIVET: 2009-01-17, kl 18:09:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lilla s j u k l i n g e n

Jepp, jag är sjuk... Tragiskt, jag vet! Har varit sjuk sedan i onsdags då min praktik på Chili började. Hade en as trevlig dag med Manne och Alex men jag kände på mig att förkylningen bara blev värre och värre. Torsdagen betod av feber och förkylning samt attans ont i halsen :S likadant var de på fredagen. Idag på lördagen så känns det inte mycket bättre men livet goes on trots allt.

Igår kollade jag film hemma hos Jp, Chaos Theory hette den, tror jag. Iaf så var det den med Ryan Reynolds i, visst är han så sattans snygg! ;)

Idag, mina damer och herrar, blir det nog inte så mycket av fest eller så utan mest lite drickande och umgänge hos en vän. Ni vet "man får ju inte gå ut när man är sjuk", egentligen.

Ni förstår kanske inte mycket nu... men jag har inte saker som jag vill ha de... Det är lite jobbigt för jag vill inte gå in på detaljerna, för min egen skull, men jag tror kanske att jag vet hur jag vill ha de. Vet bara inte om jag kan få det så... Gjorde en upptäckt idag, vilket inte gjorde mig speciellt glad med tanke på att den var jävligt sugig... Tänker inte berätta vad det är eller vem det handlar om men du känner dig nog träffad och du vet nog vad det gäller om det är dig det handlar om. Jag är trött på lögner, även om jag kan stå för många av dem själv. Jag är alltid till viss del ärlig fast ibland låter jag bli att berätta hela sanningen, bara för att inte såra dig. Så det är ju för din skull då, förstår du. Jag har välidgt svårt för att svälja och inse att det är jag själv som har gjort det här, för det var inte såhär det var tänkt för dig eller mig. Men nu är allt skitsamma och vi kör på mitt nya motto : Man lever bara en gång. Så nu tar vi saken för dagen och valen för stunden.

Snart får jag mina skor som jag beställde. =)



Puss & Kärlek


Anonym

Det kallar jag komplicerat din rödhårige Irländare...

Hur vet man att en person är från Irland? Blek Rödtock :D hihi



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: