SKRIVET: 2009-01-09, kl 14:40:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

Förlängt Jullov!

Idag är jag som sagt ledig igen och det verkar hålla i sig fram till på Onsdag förutom att jag jobbar på KB på söndag, men de gälls inte =P Sen börjar väl allvaret igen eller vad man ska säga?

Idag vaknade jag 13.13, fett va? De var exakt då jag kollade på klockan... Kunde inte somna igår, tror jag ligger och tänker för mycke på för mycke..vilket aldrig leder till något bra. Om man säger så! Jag kollade på 6 and the city filmen med mamma och Fia. Alltid lika bra ;) Kollade även runt lite på Forever21 och Nelly.Com efter kläder och skor men hitta inte så värst mycke..MEN! Ett par älskade skor och armband fant jag =D


mina shoes

Tjusiga va? Fia beställde också lite grejer, vilket vi får om några dagar. Goddie!
Nä nu måste jag städa annars blir väl mamma Frankie tosig om hon kommer hem och "här ser ut som kriget" - taget ur hennes egna ord! De blir nog en stilsam tv kväll i jättesoffan... Jag känner att jag är för jävla lat för att hitta på något idag =D Haha, way to go!

Puss & Kärlek till er mina små bloggproppar


nini

saknar dig malin



PUBLICERAT: 2009-01-11, 21:41:45 | URL: http://lippai.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: