SKRIVET: 2009-01-21, kl 14:08:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

=)

Vilken dag alleredan! Imorse vaknade jag, sträckte på mig till fåglarnas kvittrande sång. När jag drog upp persiennerna såg jag att det var skinande solsken så jag bestämde mig för att ta en rask morgon promenad. En tur i Klågerup City med musik i öronen gör verkligen susen en sån här dag! När jag kom hem blev det en kaviar macka och ett glas mjölk sedan vart de dags för duschen!

- vilken fantastisk morgon va? =D

Idag ska jag, som de flesta andra dagarna, gå och praktisera. Hade ganska gärna sjukanmält mig men man får ju ställa upp för laget. Jag är ju faktiskt ledig på fredag så!

Den 5 februari så ska alla som var med i årets kock upp till Göteborg och se finalen, skoj ska det bli. Jag och Cassandra snackar lite om att stanna kvar efter och gå en tur på stan sedan hitta nått trevligt uteställe till kvällen. Jag menar man får ju ta vara på sina lediga tillfällen!

Okey, jag är sjukt uttråkad. Ska ta bussen in till stan om en timme. För att underhålla både er och mig så gör jag en lära känna mig bättre lista! =D

1, Favorit färg?
2, Favorit siffra?
3, Favorit stad?
4, Vad kollar jag först på hos en kille?
5, Min födelsedag?
6, Mitt andranamn?
7, Favorit film/er?
8, Land /länder jag vill besöka?
9, Vad gör jag 70% av dygnet?
10, Vilken färg har jag på ögonen?

Så ska vi se hur många rätt du fick! Svara nu ärligt vad du fick för resultat!

1, Grön
2, 5
3, New York
4, Ögonen
5, 5 juni
6, Maria
7, Dagboken och Sex and the city filmen
8, Thailand, Kina och Malaysia
9, SoooozzZZZZzoover
10, Grön/brun

Hoppas fan ta mig att du känner mig så bra! ;) Var nu inte anonym när du svarar hur många rätt du fick!

Lycka till! 

Puss och Kärlek 


Maxxan

Jag hade fan 1 rätt :D



Favoritfärg: Grön, det har alla rödhakar från Ireland.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: