SKRIVET: 2009-01-28, kl 23:46:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

En dag på ...

Idag har varit en låååång dag! Det började igår...

... Efter jobb så satt Vesslan och Jaquline och drack lite på Chili så jag joinade. Sen gick vi och Tim (chilis ägare) in på Harrys och drack och tittade på några stå-upp komiker. Det är nu varannan tisdag på Harrys, skoj faktiskt. Där blev vi kvar ett tag och drack =) Jag vaknade typ 5 inatt och kunde verkligen inte somna om, Jag var hur pigg som helst! Vid halv 12 steg jag upp sen blev det en runda i city. Inhandlat fick jag - väska, smink, hårspray och shampoo. En del andra små grejer också men de är inte nämnvärda =p Seda´n var det som alla andra dagar - Praktik på Chili. Det var minsann en del att göra idag =)

Jaa! Jag har fixat min facebook nu =P Jag är skitkass på det men jag har en ;)

Denna veckan ser ut som såhär; Torsdag - praktik. Fredag - Praktik sedan utgång med Nina o Paula. Lördag - Ledig. Dricka lite på Chili med Cassie sedan på fest med Suvi och möjligen några andra sen på söndag så är det jobb på KB.

Jääävligt intressant vecka va?

Jaa, just de! kommer inte ihåg om jag skrivit de i mitt förra inlägg men jag har fått mina skor nu som jag beställde. De är jätte fina och skööna för den delen också! ;)

Nya favorit låten. Eller nya och nya, Paramore- misery buisness. As bra!

Puss och Kärlek!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: