SKRIVET: 2009-01-24, kl 13:23:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

Chili, that's it!

Jobbat på Chili hela veckan, skoj men de känns sjukt tråkigt att bara spendera hela dagen i ett kök....

Annars har det inte hänt mycke denna veckan. Funderar på att hitta på något, typ gå ut eller något ikväll. Men vi får la se, jobbar på KB imorgon så..

Nu ska jag gå ut o ta en promenad, städa mitt rum + garderob, sedan göra lite sånna hemma spa grejer som att sätta på en ansiktsmask! Men allra först skaj ga börja med att äta min frukost! Jo jag vet att klockan är halv två men bättre sent än aldrig!

Tradigt att de va endast en som gjorde min Malin-quiz.... Max min trogne läsare! Men han hade bara ett rätt! hahah. Förresten så är inte alla irländares favorit färg grön! Lite sån allmän fakta!

Nä, nu mina damer och herrar avslutar jag för dagen än så länge ;)

Puss & Kärlek <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: