SKRIVET: 2009-01-08, kl 20:47:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

Året 2009

Fan jag vet, förlåt mig att jag är bland världens sämsta bloggare och inte skriver under vissa perioder. My bad! Inte för att den senaste veckan har varit hektisk eller så, men de blir helt enkelt bara så ibland!

Nyåret firades i Halmstad i Bens sommar hus tillsammans med husherren själv, Sebbe, Tisse, Motte, Johan, Jens, Martina, Sofia och Emmy. De började med att jag blev upphämtad i Malmö av Martina dagen innan nyårsafton (nyårsdagen alltså då, daah) så körde vi upp till Ängelholm på vägen och hämtade idealparet Emmy och Sebbe. Senare körde vi till Halmstad och spelade spel och åt pizza hela kvällen. Nästa morgon var det frukost på espresso house i Halmstad city sedan blev det en liten shopping tur i stan. Efter city turen var det hem och duschen som gällde, tur var ju att jag duschade sist så jag fick inget varmvatten efter alla andra 10 persen hade duschat, men de e kärlek de! Kvällen bestod först av mat - fläskfile, kantarellsås, potatis och getostgratäng. Kvällen flög iväg med dricka och dans. Jag kom även ihåg att fixa lite bilder, för ovanlighetens skull! Jag hade inget direkt och sätta på mig även om jag spenderade hela måndagen innan vi åkte till att leta igenom varenda affär i stan efter en fest blåsa! Meeeeeeeen de fanns ingen för mig! =D haha. Det blev en klänning som Fia hade lånat av Elin sedan innan som jag nu snodde. Till de ett svart band som jag knöt runt håret och ett par låga lack stövlar! Kanske inte världens festligaste men jag piffade ialla fall upp det med ett par lös ögonfransar ;) haha


Motte, Sebbe, Jag och Johan. Jag ser spiknykter ut! =D



Jens var en rolig hockey Göteborgare som underhöll på de flesta bilderna. Skit charmig och fick liiiite förmycke att dricka, han trodde även att Resorb (anti- bakfylle tabletteer) skulle hjälpa om han åt upp hela paketet..... vilket sedan kom ut igen.



Här är vi, Tjejerna! Lägg märke till de fina klänningarna de andra har på sig! Kände mig lite vardaglig. Och nej jag är inte så kort jämnfört med de andra, de har högklackat på sig!

Dagen därpå körde vi hem till Malmö på kvällen igen. jag var nöjd med mitt nyår, kanske inte som jag tänkt mig riktigt men den goda stämningen gjorde upp för de få raketerna vi såg på Tylösand - strand! Hahah.

Jag har bara softat resten av veckan, utom i måndes. Det var så att Ida, så välplanerad, kom på att på måndagen ska vi ha en liten get toghether gamla tjejkompisarna, käka o dricka lite sedan dra ut. Vilket vi gjorde trots den korta varseln. det blev knytkalas och det blev pizza, kyckling, pasta sallader, ostar, paj och mycke mera. Jag blev mätt på 2 röda sekunder. Kvällens uteställe blev, som de flesta andra gångerna Etage. Träffa ganska många kompisar där, och trevligt var de!

Idag började skolan igen, ball.... eller vad man ska säga? Ska till Chili nästa vecka och börja praktisera.... de ska bli la intressant!

Imorgon är jag ledig, antagligen ända fram till Onsdag om jag har fattat rätt. Skönt, inte för att de behövs men endå ;)

Idag har jag varit i skolan, sedan gick jag till stan, skulle göra några ärenden. Jag tror jag satt på espresso house i 2 timmar ensam och läste en tidning tills att Elin och Fia kom, Fan vad skönt de var! Tänkte inte på något annat än min chai latte och varför David Beckham skulle vara intresserad av Britney Spears när han har en sån pudding som Victoria!

Efter att ha läst den tidingen längtade jag till sommaren och varma dagar. Älskar sommar modet korta jeans shorts, sandaler, en lös top och solblekt hår.... eller i mitt fall "frisörblekt hår".

Jag hälsade även på Freddie och Enzo idag, Vi lagade spagetti och köttbullar och tog en liten tur med Enzo i parken. Sen fick jag skjuts hem och gav mig iväg med Madde direkt till träningen.

Så nu tror jag att jag har sammanfattat det mesta av min dag tror jag. Ska in o beställa lite kläder från Forever21 nu, lägger upp bilder på mina kap senare ;) Resten av min kommande vecka får ni imorgon =D

Ha de bra, sov gott och ett gott nytt år! Glöm inte kommentera!


Puss och Kärlek!


Emmy

Nyårsdagen är dagen EFTER nyårsafton ;) hahah, daaah. Annars trevligt inlägg Maulin :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: