SKRIVET: 2009-01-21, kl 00:26:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

20;de idag va?

Vatt igång heela dagen o lagat mat! De är skoj men det tar på kroppen att hela dagen hålla igång! Ska jobba hela veckan utom fredag, då är jag banne mig ledig! Sen på söndag ska jag jobba på KB. På min lediga dag ska jag trots allt ändå "jobba" =P Jag ska hjälpa Max- den röda! (dock ej irländare) att måla i hans lägenhet och sen så har jag match på kvällen. Får se om jag ska spela eftesom jag inte tränat på hela veckan.

Lön på fredag - Gosigt. Som vissa skulle säga!

Gud, ja jag är nog världens sämsta bloggare! Jag har absolut inget intressant att skriva! haha, diag ialla fall ;)

Fan, jag är skit sugen på spagetti och pesto! Hur kan man bli sugen på nått sånt bara så? När jag var i Barcelona så var det typ de enda vi åt när vi inte åt ute. =P Gotte!

Nä, nu har jag ju faktiskt redan borstat tänderna, så de blir inget! Får ta och skriva en dag när lite mer intressanta saker har hänt =P


Sov gott alla barn!

Puss & kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: