SKRIVET: 2009-02-01, kl 19:54:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

Xtra!

Jaa då har man "jobbat" eller ska man säg praktiserat hela veckan, sjukt sugigt att man inte tjänar ett öre. Men va gör man inte för samhället? typ "hah"

I onsdags efter jobb blev det Harrys med Vesslan, Jaquline och Bossen, där var de Garv kväll - eller vad de nu än hette! Vesslan bjöd nog på världens äckligaste shot - det river i halsen heter den och består av tabasco och något äckligt skit! efter det blev det endast mojitos och cider. I fredags var det meningen att jag, Paula och Nina skulle ut. Så blev det inte riktigt. Det blev några drinkar på jobb sen så blev det hem till Pesse och träffa lite kompisar och dricka lite där. Inte mycket mera med det! Var sjukt sugen på att dra ut ju! Jaja skitsamma. Igår jobbade jag lite extra på Chili sen så kom Paula och plockade upp mig. Men först han Vesslan bjuda på några drinkar! Han är så duktig bartender ;)
Ny favorit att shotta - Sourz, black currant.

Efter en stund på Chili tog vi taxi till festen vi skulle till. Jag tror vi spenderade mer tid på toan än någon annan stans! Spriten försvann fort och dans blev det! Haha Paula som satt och skrattade åt mig tidigare för att jag alltid trillar när jag är full, trillade pladask på dansgolvet 2 ggr! Hahah så gott! =D Nu är jag tydligen inte den enda som skämmer ut mig på fyllan längre. Helt ärligt så kommer jag inte ihåg mycket mer än så, så vi får dra en punkt där =)

Har faktiskt hunnit med mycket denna veckan!
Varit i stan, på mobila i lund och på nova lund. Allt på olika dagar men endå! Hmm, vet inte om jag köpte så mycke men de blev en skinnjacka, väska, smink, t-shrt och en väst. Hahah jag vet de är rätt så skumt men jag har hittat en så satans snygg skinnjacka på barn HM. kostar bara 400kr så jag måste faktiskt nog köpa den också! fast denna ska vara svart. Den jag köpte är grå. Måste ha rätt storlek också =P de får bli ålder 14-15 i storleken =P

Förresten så blev de invigning på shoesen igår. Det gick faktiskt bra, ännu bättre ju högre promille man hade! Men så är det alltid med mig. Jag kan seriöst inte gå i högklackat om jag inte har druckit, eller gå och gå. Jag kan inte gå bra i högklackat nykter!

På torsdag blir de GBG, ball men segt att vi åker klockan 7 på morgon kvisten, tror inte jag varit uppe så tidigt sen innan jul, annars är det för att jag inte lagt mig ännu.

Ikväll blir de bannemig  myskväll framför tvn! Just nu är det faktiskt star wars, måste säg att C3PO låter som en riktig brittisk knast!

Nä, dags för ett skutt in i duschen minsann!

Puss och Kärlek


Rebecka

Jasså du var oxå hos Pesse i Fredags! Hade ni kul då?



PUBLICERAT: 2009-02-04, 10:03:50 | URL: http://www.bechy.babyblogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: