SKRIVET: 2009-02-18, kl 20:03:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

utan eller med?

Vill så gärna berätta för er eftersom det hade varit lättare och då hade ni förstått. Men jag väljer att låta bli, för konflikters, inblandade och min egen skull... Det är rätt svårt för jag vill inte tänka, jag vill bara leva och vara för stunden... en lång stund gärna. Hur gör alla andra som inte tänker utan bara kör sitt eget race? Det är fan så jävla ångest att sitta och bli deprimerad men jämna mellanrum. Saker överallt och hela tiden påminner mig ständigt och får mig att tänka... sinnessjukt störigt är det. Sjukt förvirrande, speciellt när alla har sina egna teorier och ingen vet hälften av sanningen. Kanske inte allt för konstigt eftersom jag aldrig berättar, kan kanske skylla på att jag aldrig får chansen att berätta.

Jag trivs, men jag trivs inte. Jag saknar, men samtidigt inte. Jag vill ,men jag vet inte vad jag vill. Jag försöker men står alltid kvar utan några svar och fortfarande lika förvirrad. När jag är så känns allting så bra, alla bitar samlade på en plats redo att byggas ihopa, bara det att kartan till hur det ska byggas finns inte....

Hade kunnat skriva en hel novell med ord av mina tankar som bara funnits i mitt huvud hela tiden, men då hade ni väl blivit uttråkade?

Mamma klagar, "jag vet inte vem du är längre, förr var du öppen och alltid lika glad. Nu är du helt annorlunda". Hon ser väl mig inte längre, jag har väl gått och blivit osynlig. Tycker jag är precis likadan utanpå som jag var förr, inuti vet hon väl inte hur jag ser ut? Vi snackar liksom inte om hur någon av oss mår. Säger inte att jag mår dåligt för de gör jag inte. Men jag är förvirrad och har många tankar, det är väl de som är lite ångest =/

Nej skitsamma, orka sitta och beklaga sig. Ville bara att du skulle ha ett "hum" om hur rörigt det är här uppe i pannan...

Skiter i Etage ikv, pallar inte riktigt och måste tänka liiiiite mer ekonomiskt, nu när det är lågkonjuktur och allt! Jah! Nej de blir väl filmkväll istället antar jag.


Sitter och beställer lite solglasögonen. Har hittat skiiiitfeta som jag har beställt och kommer till moi i nästa vecka. Yey!

Dagens låt blir väl, ja tänkte skirva Brandy men dehade ju bara vatt för att den spelas hela tiden. Bara för det blir det Sister Hazel- all for you, mmm känn dig träffad....

Puss o Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: