SKRIVET: 2009-02-15, kl 20:53:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lääängesedan...

Jag vet, jag inleder varje inlägg med att jag e sämsta bloggaren någonsin, ska fan ta mig i kragen o skärpa mig nu!
Skönt att skriva av sig ju.

Jaha ska vi börja med att summera veckan, hmmm : Praktik i stora drag. Jobbade lite extra på alla <3 dag. Var ute med Tilda i fredes. Faktiskt så hade vi så sjukt roligt. Meningen var att vi skulle bara sitta hemma hos henne o dricka lite sedan kanske bege oss till en av hennes pojkväns vänner som skulle ha fest. Men så blev det inte. Vi begav oss till Crown. Jag i 2 storlekar för små pumps, ja fy fan jag har faktsikt fortfarande ont! Men skoj hade vi! Träffade, Suvi, Anna, Sanna, Paula, Nina, Alex och Martin där. Även en del andra kompisar.




I lördes jobbade jag som sagt, De var ju alla <3ans och vi skulle ha 3 sittningar. Jepp de var fullt upp. Välförtjänt sov jag ut till klockan 2 idag =) Sedan var jag i några affärer och hittade mig vårens trend accesoar - Nitskärp! yey!

Imorgon ska jag till frisören och färga min polska utväxt ( no effence alla polacker). Trevligt ska de bli, Sen ska jag jobba extra, vi har ju igentligen lov hela nästa vecka.

Så denna veckan blir väl extra jobb några daga, en rejäl garderobsrensning och förhoppningsvis en del utgångar.

Saker är inte riktigt som de brukade va och de märks. Inte nödvändigtvis på ett dåligt sätt men man känner verkligen av de. Vi har varit som riktiga tvillingar hela livet, nu vet jag inte. Vi pratar ibland och även då tjaffsar vi mest. Fattar inte hur en kille kan ha kommit mellan oss... men men...
Saker känns bara så sjukt annorlunda. Kompisar har jag fått fler, men även förlora några. Känns som de jag har för´lorat var de närmsta. Men, ja...

Pallar inte sitta och beklaga  mig för hur kul blogg är det då?

Studenten börjar närma sig med tanke på det är den 5 juni så är de ju min födelsedag samma dag så de blir ett jävla firande! =D

Nä, nu lämnar jag resten till en annan dag.

Ha de bäst!

Puss och Kärlek!


Anonym

no offence heter d merl, hur fan e d me engelskan, inget vidare blogginlägg utan bilder för fan,


cassandrahempel

gumman you get me :D ! <3 don't worry be happy gummsi!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: