SKRIVET: 2009-02-26, kl 19:22:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

If we wanna rock?

leverpastejmacka, ett glas oboj och cops. Fattar inte varför de ska ta så hårt i "bovarna" när de ändå ger med sig. Jag menar de slänger ner dem i marken och knuffar runt dem även om de gör precis vad copsen säger! - Löjligt om jag får tala! Sjukt äcklig blandning jag vet, men var sugen på leverpastej och sen så tyckte jag inte att tropisk fruktsaft inte heller passade så bra endå.

En låt som får mig att tänka - Eric Hutchinson med Rock 'n' Roll. Den är ju bara helt perfekt! Hans ljuva stämma hade jag kunnat somna och vakna till i resten av mitt liv, Tack!

Annan låt som också är mycke just nu, Beyoncé - Halo. Fan, den är så sann och stämmer så bra! Man saknar med den låten. De gör man väl annars också men ändå. Ängeln... 

Har varit ledig idag men det betyder väl inte att man har hunnit med någonting för de? Ska snart åka till Ferl ( Freddie) och se Yesman. Ska dessutom grovhångla med Enzo!

Jobba, eller förlåt jag menar praktisera imorgon igen. Samma sak på Lördag fast nej då ska jag jobba! Ha! Börjar 12 slutar ca 23, får se vad som händer efter. Blir antagligen hem och nanna kudde eftersom den Svenska Irländaren ska jobba på Söndag igen. Sjukt sugen på att hitta på något spontant.  Om jag köper biljetter och skickar hem en till dig kommer du till Kastrup och väntar på mig utanför tåget då? Köper en kall kaffe latte till mig som jag kan lägga i väskan och komma på att jag hade i väskan den dagen vi åker hem och slänga då? - kallt kaffe är inte gott, inte heller mögligt kaffe. Hade du följt med mig? If He wanna go He goes.

Okey, jag måste åka till min stad igen. Jaa, jag menar ju N.Y staden som är dedikerad till mig ;) Haha, nej skojade bara, ville leka lite självgod men de gick inte! Men seriöst, Jag måste åka dit snart igen! Har abstinens besvär.

Älskar den nya reklamen för Lotto, där var man kan vinna ett nytt badrum. De är en man som står i duschen och sjunger på nån rock låt sen helt plötsligt flyger han runt i långthår och en guldig plastdräkt över en publik. Sen ser man bara en dörr och hör någon idiot stå och skrik/sjunga på samma låt. Skit skoj är den!

Nu var det slut på den O´boyen...

Vad ska jag göra sen? Tar studenten den 5 Juni, That´s it! Sen är allt jag har tid...
Funderar på att åka utomlands och festa en vecka eller två med vänner, komma hem jobba, fixa körkortet.. Sen vill jag gå en make up utbildning... Bli kiropraktor? Va Aupair i USA? Jobba och flytta ut? Flytta till Irland ett tag och umgås med min orangea släkt och jobba lite som bartender? Eller åka till N.Y, bo hos en vän och plugga? ... Jag vill inte bara fastna i mitt eget inget!

darkforest.png picture by jedsdha
Ser du ljuset från andra sidan träden?  "Halo" för mig?

Fick reda på att jag antagligen ska jobba på detta årets Metall town med tjejerna igen. Marilyn Manson ska uppträda med bland annat Slipknot och fler. Roligt värre! Förra och året innan de var metall town festivalerna verkligen succeér!


Cissi taggade mig nyss i världens sjukaste bild på facebook! Det är jag i grå kofta och svart tröja med text! Helt otroligt vad man kan förändras! Hahaha!

"The Gäng" Cissi, Jag, Fia, Linda och Martin- den alldeles extra!

Nej nu ska jag minsann gå och duscha! Lyssna nu på låtarna så hajar ni! Skriver en liten rad eller två imorgon också =)

Sov gott!


"If He wanna stay He stays" - Stavade He med stort "h" med flit för han är He för Me.

Puss & Kärlek


Addie

Shit vilket inlägg :P

Lite svårt att hänga med emellanåt :D



PUBLICERAT: 2009-02-26, 22:48:54 | URL: http://ajja.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: