SKRIVET: 2009-02-27, kl 14:24:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

inlägg nr ?

Sov hos Freddie inatt, skön soffa men har trots det inte sovit en blund! Enzo, lilla älskling, har väckt mig hela natten! Igår kväll blev det Yesman och Yes-man den var bra! Till det blev de fruktsallad och glass =)
Tror jag kollade på klockan för sista gången klock 3.18 och sen första gången 4. 30nånting..

Aaaanywho. Idag ska Freddie till Sthlm och brottas i SM hela helgen. Tänkte faktiskt vara så bussig och lägga upp en sexig bild på honom i trikåer!


Freddie är den sexiga nissen i rött.

Inte meningen att skryta helt mycket om min kompis men han berättade faktiskt igår nånting om att han ska va med i landslaget i brottning! =) För er som inte vet så är Freddie min systers ex och sen de gjorde slut har vi fortfarande varit bra vänner.


Vi var inne på willys igår och skulle handlaså såg jag påsk must. Jag sa till Freddie- oj, har de redan börjat med de? Freddie svararde- Ja, de häller nog över all julmust i nya flaskor bara.
Jag svarade- Du tror inte bara att de byter ettiketten?
Svin roligt eftersom Freddie trodde han var så himla smart!




Kan detta kanske inte bara va någon av världens finaste bilder?

Nu ska jag iväg och praktisera!

Puss & Kärlek!


Baragifinnebandyfantast

Jeppe Lingon Lingvärn Larsson är bäst i brottning......


Anonym

hahah d va faktiskt rätt klockrent d med påskmusten :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: