SKRIVET: 2009-02-25, kl 00:05:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

happ...

Börja som vanligt? Jo, idag har jag praktiserat från klocka 16.00 - 22.00. Kom hem och såg på filmen knocked up. Imorgon börjar jag klockan 12 för att vi ska ha storstädning! Usch! Riktigt tradigt att man aldrig hinner göra mycke mer än att jobba (gratis dessutom) hela dagarna.

Haha, idag när jag satt och vänta på bussen kom det en riktigt störd kille och började snacka med mig och en annan kille. Han satte igång direkt att säga att han tjänar ca 100.000 kr i månaden och han jobba i ett stall :S haha så frågade jag honom hur det kommer sig att han var tvungen att ta bussen då, hade han inget svar på =P Sen helt pötsligt kom han in på att han fick sätta på massa små tjejer som va lika fina som henne, så nickade han åt mig. Uee! Sen försökte han typ övertala mig om att gå med på att göra en porrfilm förr 100.000 kronor. Jag bara, ehm ska gå nu. Men seriöst vad är det för typ som kommer, skryter om sina pengar, vill att jag ska göra en porrfilm med honom och dessutom såg han ut som en jävla luffare och var skit ful. Jaja, folk är så störda alltså.

På torsdag ska jag vara med freddie och se Yesman och gå ut en runda =) skojigt värre! Jag är så kass på att höra av mig och bestämma med folk, Jag skäms!

Ska hämta ut mina överfeta glajjor som äntligen kommit nu, de som jag beställde från saltopeppar. De är sååååå snygga/feta/häftiga och åter igen snygga.

I helgen blir det jobb men även sin fare share av festande. Max- honungsvampen, har nämligen fått lägenhet och ska ha inflyttningsfest! =D Grattis till den glidaren. Fast nu får vi ha lite sympati för honom för han har blivit biten av en hund i ansiktet och fick sy 10 stygn. Stackars wiiten. Frågan är bara vad man ska köpa i inflyttningspresent? Toapapper och en borste?

Nej, nu ska jag skriva mitt cv sedan göra lite psykologi, sedan se några avsnitt av sex and the city, seeeeen ska jag sova för jag måste upp redan klockan 10.00! imorgon, fy faen!

Sov gott!

Puss och Kärlek <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: