SKRIVET: 2009-02-21, kl 21:10:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

Freitag =)

Skönt men fan va lovet bara flyger förbi en! Har varit ledig nästan hela lovet, jobbade lite extra i början av veckan. Nästa vecka är det på det som vanligt ( jobba gratis då alltså). Idag har jag inte gjort mycke alls, solat lite och lagat mat. Har precis ätit lite pasta med pesto á la Barcelona. =) De va typ de enda vi åt till lunch i en hel vecka i Barcelona.

Ikväll ska jag träffa Kevin och några gamla klasskompisar, kanske åka till Malmö och hälsa på en kompis. Sen får vi se vad som händer, Pallar inte dra ut eftersom jag ska jobba imorgon.

Har beställt två par jääääätte snygga solglasögon ifrån saltopeppar som kommer nästa veckan! Det är nu man laddar upp in för sommaren ju. Köpte ett par från forever21.com förra året som var helt blå, skitsnygga var de. Men de är spårlöst försvunna nu =/

Hmm, på mitt lov har jag faktiskt inte gjort så jätte mycket. Har varit några rundor i olika butiker, jobbat lite extra, solat en del, firat mamma som fyllde 42. De var nog de hela. Har faktiskt hunnit umgås lite med min syster, ovanligt nog nuförtiden. Inte för vi hade speciellt skoj men endå.



Vi hittade min kamera som har varit borta ett tag, så lite foton blev det ialla fall!
Jag är verkligen sämst på att fotta så de blir oftast inga foton här på min "åtsidosatta blogg" hahah.

Har börjat rita upp lite på min student klänning. Meningen var den att jag skulle designa och sy upp min balklänning. Men eftersom vår skola nu, antagligen är för fattig eller så vet jag inte varför men vi har helt enkelt ingen bal. Så nu fick de bli min studentklänning istället! I måndes när jag var hos min frisör så började vo även snacka lite frisyrer och färger till håret. ;) Vi får la se hur de blir!

Nej nu ska jag gå och sminka mig! =D

Puss och kärlek!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: