SKRIVET: 2009-03-01, kl 00:46:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

En sak kan säg allt?

Fuck vilken ångest jag har haft hela dagen. Vet inte varför utan de har bara varit så. Märker att det går ut över alla i min närvaro och som jag pratar med. Ska man inte kunna prata med folk bara för att det inte är en bra dag? Känns verkligen skit att inte vet avarför man känner såhär, ligger väl i det undermedvetna (psykologi-snack).

Idag har jag jobbat hela dagen på Chili, sjukt stressigt har det varit! Sjukt trött nu också, började 12 imorse och slutade .23. Nu sitter jag hemma hos Freddie, ska sova här eftersom jag ska jobba klockan 09.00 på KB imorgon.

Shit, vad tradigt det är att spendera en lördag kväll helt ensam med en tv och dator.

Den 14 Mars ska jag och min mamma åka och se Phantom of the Opera. Det ska bli en  väldigt speciell upplevelse! Kommer inte ihåg om det var i Danmark eller vart de var, men de lär vi väl märka =P

Måste ha ett par röda eller blå chinos, Ingen som vet var man kan hitta ett par snygga i någon av de färgerna? Sjukt sugen på ett par häftiga nu till våren. Vilket jag tror är påväg nu! Så varmt det var imorse när jag åkte till jobb, måste varit flera plusgrader!

Nej nu får jag väl ta och sova lite.

Puss & Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: